niedziela, 19 stycznia 2014

Przywitanie

Przywitanie

Hej witajcie z tej strony MrBobru. Jeżeli jesteście na tym blogu, oznacza to, że albo należycie do grupy moich widzów na Youtube, bądź też lubicie klimat zombie i apokalipsy. Może zaliczacie się do obu grup. Tak czy siak chciałbym was pokrótce wprowadzić w "politykę" tego bloga. Wystartuje on pod koniec stycznia bądź też na początku lutego. Będę wrzucał wam pisaną przeze mnie powieść, po rozdziale na tydzień (możliwe, że czasami częściej). Opowiadanie będzie o mnie, zwykłym człowieku, prowadzącym normalne życie, które nagle zamienia się w koszmar przez wybuchającą apokalipsę Zombie. Akcja będzie działa się nie w żadnym USA czy też Meksyku a w Polsce. W moim mieście - Białymstoku. Opisywane miejsca będą zazwyczaj rzeczywiście istniejącymi lokacjami, przerobionymi odrobinę na potrzeby powieści.
Mam nadzieję, że moja historia się wam spodoba i będziecie czytać ją z wielkimi emocjami i przy dobrej muzyce. Póki co ja wracam do pisania a was zapraszam do dodania bloga do obserwowanych oraz na mój kanał - LINK, gdzie będziecie mogli znaleźć więcej zombie oraz dowiadywać się o rozwoju bloga.

W razie pytań zapraszam do komentarzy poniżej. Bywajcie ocalali!

33 komentarze:

  1. A mnie zjedzą zombie, i ch** :D Szybko, szybko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci weny do jak najdłuższego pisania

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fajnie, już się nie mogę doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może wcześniej w sumie po obliczeniu, że będę wam wrzucał rozdział średnio na 5-7 dni, wychodzi mi, że mam materiału do końca marca na wrzucanie a codziennie dopisuje. Start będzie prawdopodobnie do końca tego tygodnia.

      Usuń
    2. Nareszcie będzie co czytać :I
      Tylko żeby nie było jak ze mną, że o pięknie, ładnie tyle materiału, starczy na miesiąc. Będę pisać regularnie to się elegancko ze wszystkim wyrobię, a tu pubga bo ciocia wena się obraziła, a ludzie krzyczą zniecierpliwieni ;-;

      Usuń
  5. Zobaczymy z czym to się je :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...a tego to ja się nie spodziewałam...Heh, zobaczymy ile ten blog pociągnie. ^^"
    Bo znając życie po kilku miesiącach będą coraz wolniej dodawane notki, aż "Blog Zawieszony" Ale to tylko moje sceptyczne nastawienie...i doświadczenie x.x

    Ne~ taka mała prośba (nie wiem czy ktoś jeszcze to poprze) mógłbyś wyłączyć weryfikację komentarzy, a zamiast tego sobie ustawić Moderację? Proooooszę, najpewniej jakaś część będzie czytać na telefonie, a znając ten szajs nie zawsze będzie współpracował *cicha nadzieja*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie trochę Ci zdradzę coś czego nie chciałem, ale warto was o tym poinformować - Apokalipsa będzie miała parę części (o ile dopiszę mi wena) i ta pierwsza, która zacznie się w piątek będzie miała 25 rozdziałów. Potem nastanie przerwa i przy dobrych wiatrach zacznę wrzucać część drugą. Wiem jak to jest, ale postaram się tak ułożyć historię, żeby nie była podzielona na 100 części tylko skończę ją wtedy, kiedy uznam, że pomysły mi się skończyły i nie ma sensu pisać na siłę. Muszę wiedzieć, kiedy zejść ze sceny ^^ Pozostaje wierzyć, że uda mi się :)
      Co do weryfikacji, mogłabyś mi wytłumaczyć jak to zrobić? Jestem zielony, niczym letnia trawa, jeżeli chodzi o prowadzenie bloga i każda pomoc jest mile widziana :P Bo jeżeli chodziło o opcje, że trzeba być zalogowanym aby dodać komentarz, to ją póki co wyłączyłem.

      Usuń
    2. To jest w tym samym miejscu tylko trochę niżej "Wyłącz weryfikację obrazkową" i trzeba wybrać "nie" ^^

      Ja z bloggerem od jakiegoś czasu mam styczność, ale jakoś mało wiem >.<
      Mini rada na potem...spis rozdziałów, tomów czy jak to tam nazwiesz, też będzie przydatny...

      ***
      Heh,znając mnie to pewnie od razu w historii (jeśli będzie więcej niż jeden bohater) wynajdę jakieś yaoi, ale to ciiii, ja nic nie mówiłam (xD)

      Usuń
    3. Bejb. O tym yaoi pomyślałam tak samo D: Ani się obejrzysz a zaczną powstawać blogi z owymi pairingami xD Albo... co jeśli w opowiadaniu innymi bohaterami będą same kobiety? :I

      Usuń
    4. O, albo nie...będzie 1 facet i same laski Harem + Hentai~

      Albo...człowiek x zombie? o.O Może tak być?

      Usuń
    5. Wyobraź sobie ze wszystkimi detalami - Bombu gwałcony przez pana Zombie D:

      Usuń
    6. Skończmy dyskusje, zanim zginę przed premierą bloga z nasieniem zombiego w dupie xD

      Usuń
    7. *Diabelski śmiech* Oj, MY YAOISTKI zadbany o to, by zaraz do tego opowiadania postała masa Fan Ficów, i nawet na pewno nie jeden raz to się tak skończy~ *zaciera łapki*

      Bobru~? Jesteś Seme czy Uke?

      Usuń
    8. Po co to pytanie? Oczywiście, że uke! :o

      Usuń
    9. Pewnie, podczas stosunku po prostu KOCHAM być związany, najlepiej na smyczy, bity itp.

      Usuń
    10. Możesz być pewny, że wykorzystam te informacje :3

      Usuń
    11. I ja też *.*

      !!!! Ja mam pomysł~!!! Yaoi reaktywacja Icecrafta!! Postelnik x Gokujin! Kto mi pomoże?!

      Usuń
    12. Na chwilę obecną nie mam weny, przepraszam ;-;

      Usuń
    13. >.< Ale ja i tak to napiszę! Tylko muszę znaleźć kogoś do pomocy...Bobru co myślisz~? Mogę, mogę? *robi kocie oczka*

      Usuń
    14. Chcę poczytać :o Mogę? :3

      Usuń
    15. xD Jak napiszę xD

      xDDD Boże my tu gadamy, a Bobru/Bombu ma spam...

      Usuń
    16. xD To się źle skończy xD - Jeżu cięgle chce mi się śmiać...

      Usuń
    17. Co się źle skończy?! Czy cokolwiek co ja robiłam się kiedyś źle skończyło? :o
      No dobra może raz .-.

      Usuń
    18. Jeszcze się nam Boberek wystraszy i nic nie napisze .3.

      Usuń
    19. Ciii...tych komentarzy tak naprawdę nie było. Bombu! To wszystko to jeden, wielki sen. Tak naprawdę twoi fani niczego takiego nie planują .-.

      Usuń
    20. *nagły atak śmiechu* Taa...ja NA PEWNO NIE PISZĘ ff gdzie zostajesz zgwałcony grzebieniem...

      Usuń
    21. CIIII!!! Nie zdradzaj nas o3o

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń